Hier vindt u op een snelle manier alle relevante informatie over onze dienstverlening.

Kies het onderwerp en kijk of uw vraag er bij staat. Voldoet het antwoord niet of heeft u een vraag die er niet tussen staat, dan kunt u uw vraag stellen via het vragenformulier. Wij proberen binnen 24 uur een antwoord op uw vraag te hebben.

Heeft u een ordernummer en gaat uw vraag specifiek over de status of voortgang van uw order(s), dan vragen wij u in te loggen in onze (webportal voor Particulieren) of (webportal voor Retailers). Indien de daar aanwezige informatie onvoldoende is kunt u gebruik maken van de 'e-message' mogelijkheid. Een 'e-message' is sneller op het juiste adres en wordt opgeslagen in het berichtencentrum van uw order.

Indien u nog geen service aanvraag heeft ingediend en uw vraag wordt niet beantwoord op deze pagina, kiest u dan voor ‘overig’. U wordt vervolgens doorgestuurd naar ons algemene contactformulier.

Hieronder kunt u de keuze maken op welk onderwerp uw vraag betrekking heeft. Onze helpdesk streeft er naar uw vraag zo spoedig en volledig mogelijk te beantwoorden.